1)Jak postępować w razie reklamacji.
Towar należy starannie zapakować i przesłać na adres naszej firmy listem poleconym, albo w formie listu wartościowego. Towar nie należy przesyłać ZA POBRANIEM! Takie przesyłki nie są przez nas odbierane! Zalecamy towar ubezpieczyć na kwotę która odpowiada cenie za towar. Do towaru należy załączyć fakturę, list z informacją o wadzie.
W przypadku, gdy zażądasz zwrotu opłaty za wysłanie wniosku, musisz złożyć pisemny wniosek i wysłać bilet z wyraźnie widoczną opłaconą przesyłką (tylko kopię biletu na adres).
Ta przesyłka zostanie zwrócona tylko w przypadku uzasadnionego roszczenia.
2)Jak postępować w razie wymiany towaru.
Towar należy starannie zapakować i przesłać na adres naszej firmy listem poleconym, albo w formie listu wartościowego. Towar nie należy przesyłać ZA POBRANIEM! Takie przesyłki nie są przez nas odbierane! Zalecamy towar ubezpieczyć na kwotę która odpowiada cenie za towar. Do towaru należy załączyć fakturę, list z informacją czego wymagacie.
Wysyłki przesyłać na adres:
Jaroslav Nešleha
Ivana Olbrachta 63
Kladno
27201
Wymiana pierścieni i biżuterii
Obrączki wymieniane są za 40 zł.
Wymiana obrączek z grawerem nie jest możliwa.
Nie zapomnij dodać, czego od nas oczekujesz. Rozmiary itp.