1)Jak postępować w razie reklamacji.
Towar należy starannie zapakować i przesłać na adres naszej firmy listem poleconym, albo w formie listu wartościowego. Towar nie należy przesyłać ZA POBRANIEM! Takie przesyłki nie są przez nas odbierane! Zalecamy towar ubezpieczyć na kwotę która odpowiada cenie za towar. Do towaru należy załączyć fakturę, list z informacją o wadzie.
W przypadku, gdy zażądasz zwrotu opłaty za wysłanie wniosku, musisz złożyć pisemny wniosek i wysłać bilet z wyraźnie widoczną opłaconą przesyłką (tylko kopię biletu na adres).
Ta przesyłka zostanie zwrócona tylko w przypadku uzasadnionego roszczenia.
2)Jak postępować w razie wymiany towaru.
Towar należy starannie zapakować i przesłać na adres naszej firmy listem poleconym, albo w formie listu wartościowego. Towar nie należy przesyłać ZA POBRANIEM! Takie przesyłki nie są przez nas odbierane! Zalecamy towar ubezpieczyć na kwotę która odpowiada cenie za towar. Do towaru należy załączyć fakturę, list z informacją czego wymagacie.
Wysyłki przesyłać na adres:
Jaroslav Nešleha
Ivana Olbrachta 63
Kladno
27201
Wymiana pierścieni i biżuterii
A) Obrączki
Jeśli przez pomyłkę zamówiłem zły rozmiar, zmiana jest możliwa, jak i bez grawerowane grawerowanie.
Jeśli masz obrączki z wygrawerowanym konieczności zmiany rozmiaru, skontaktuj się z nami przez telefon lub mailem.
- Zmiana rozmiaru wolnego grawerowania: Tylko wysyłki
- Rozmiary wymiany z grawerowania: wysyłka Cena + grawerowanie + opłata za wymianę 30 PLN.Výměna odnosi się tylko do pierścieni markiOłtarz, Kolce USA, Vlastimil Kalas
- Wymiana pierścieni diamentów z umowy
- Grawerowanie pierścienie wolframu nie można zastąpić
- Pierścienie Titanium z grawerowanie 3D nie można zastąpić
-zoom Lub zmniejszenie obrączki materialnej damasteel: Jedyny Pierścień 60 PLN+ opłata pocztowa.