DHL dostarcza przesyłki w ciągu 24 godzin od odebrania przesyłki do
transportu.
Jeden dzień przed planowanym doręczeniem przesyłki otrzymają Państwo
wiadomość SMS i e-mail o dostarczaniu zamówienia łącznie z numerem
przesyłki.
W dniu doręczania przesyłki otrzymacie interaktywną wiadomość sms lub
email z 3 godzinowym wyszczególnieniem czasu doręczenia.
Jeśli termin Państwu nie odpowiada, można go zmienić za pośrednictwem
odpowiedzi na wiadomość SMS.
Jeśli kurier nie będzie w stanie dotrzymać czas doręczenia przesyłki,
który wskazywał w wiadomoście SMS, będzie Państwa kontaktować
telefonicznie i zawnioskuje nowy termin dostawy przesyłki.
W razie, kiedy kurier Państwa nie znajdzie na wskazanym adresie, zostawi
powiadomienie z unikalnym numerem, za pomocą którego można sobie zmienić
datę lub miejsce następnego doręczenia.
W razie drugiego niepomyślnego dostarczenia zostaną Państwo kontaktowani
Centrum klienckim spółki DHL i wybierzecie wspólnie termin dostawy.